למידה: הבדלים בין גרסאות בדף

נוספו 10 בתים ,  22 באוקטובר 2005
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 22: שורה 22:
2. <B>החלמה סופנטנית</B> - אם לאחר הפסקה מתהליך ההכחדה נראה לאורגניזם מחדש את הCS לפני הCR. התהליך יביא לCR לאחר הCS, אם כי בכמות קטנה יותר של CR בהשוואה לכמות שהייתה לפני ההכחדה.<BR>
2. <B>החלמה סופנטנית</B> - אם לאחר הפסקה מתהליך ההכחדה נראה לאורגניזם מחדש את הCS לפני הCR. התהליך יביא לCR לאחר הCS, אם כי בכמות קטנה יותר של CR בהשוואה לכמות שהייתה לפני ההכחדה.<BR>
3. <B>הכללה</B> - גירויים הדומים לCS מביאים לCR.<BR>
3. <B>הכללה</B> - גירויים הדומים לCS מביאים לCR.<BR>
4. <B>הבחנה</B> - תהליך שמטרתו ללמד את האורגניזם לתת CR רק לCS המקורי. נבצע את התהליך ע"י קבלת הUCS לאחר הCS המקורי (תהליך התניה) ואי-קבלת הUCS לאחר CS שונה מהCS המקורי (תהליך הכחדה).<BR>
4. <B>הבחנה</B> - תהליך שמטרתו ללמד את האורגניזם לתת CR רק לCS המקורי. נבצע את התהליך ע"י קבלת הUCS לאחר הCS המקורי (תהליך התניה) ואי-קבלת הUCS לאחר גירוי השונה מהCS המקורי (תהליך הכחדה).<BR>
@
138

עריכות