תקשורת וחברה א': הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 50: שורה 50:
ההשפעה העיקרית על הטקסטים הטלוויזיוניים (לפי פוסטמן) היא שהקטעים המשודרים הם למעשה נטולי ערך ורצינות - "הכול בידור". חוקי המדיום אינם מאפשרים תכנים מעמיקים ורציניים. לפי פוסטמן תפיסת עולם זו משפיעה בעיקר על הצופים הצעירים של הטלוויזיה המסתמכים עליה כמקור מידע עיקרי על העולם ורואים באופן הצגת הדברים כהגזמה וחוסר רצינות. טלוויזיה איכותית צריכה לענות על צרכים שונים של הצופים, באופן מעמיק. כאשר מתעסקים פחות בהופעה ויותר בתוכן, הצופה יכול לקבל תמונת עולם טובה וברורה יותר.  
ההשפעה העיקרית על הטקסטים הטלוויזיוניים (לפי פוסטמן) היא שהקטעים המשודרים הם למעשה נטולי ערך ורצינות - "הכול בידור". חוקי המדיום אינם מאפשרים תכנים מעמיקים ורציניים. לפי פוסטמן תפיסת עולם זו משפיעה בעיקר על הצופים הצעירים של הטלוויזיה המסתמכים עליה כמקור מידע עיקרי על העולם ורואים באופן הצגת הדברים כהגזמה וחוסר רצינות. טלוויזיה איכותית צריכה לענות על צרכים שונים של הצופים, באופן מעמיק. כאשר מתעסקים פחות בהופעה ויותר בתוכן, הצופה יכול לקבל תמונת עולם טובה וברורה יותר.  
===טלוויזיית מציאות — ריאליטי טי.וי.===
===טלוויזיית מציאות — ריאליטי טי.וי.===
====המאפיינים וכללי המשחק של תוכניות הריאלטי====
====הקשר בין מאפייני התוכניות לבין הרייטינג וההשתתפות בהצבעה====
====תהליך יצירת שיתוף הפעולה בין הצופה לבין תוכניות המציאות על ידי שלושה מרכיבים====: "אשליית השיטה הדמוקרטית", "ההכתרה המהירה" וה"פלורליזם הממוסד"
==תכניות אירוח (Talk Shows)==
==תכניות אירוח (Talk Shows)==
===פוליטיקה בעידן הטלוויזיה - חלון===
===פוליטיקה בעידן הטלוויזיה - חלון===
140

עריכות