שיחה:דוגמאות לחקירת פונקציות: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
 
(3 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 3: שורה 3:
בצורה הזאת יהיה אפשר לבסס מההתחלה את ההבנה של מה החקירה, יצא לי השבוע כבר לדבר עם תלמידים בכיתה י"א שלא היה להם מושג קלוש מה הם עושים...הם יודעים שצריך לגזור...אם יש משיק אז הנגזרת שווה לשיפוע שלו, אבל הם לא יורדים לשורש העניין.
בצורה הזאת יהיה אפשר לבסס מההתחלה את ההבנה של מה החקירה, יצא לי השבוע כבר לדבר עם תלמידים בכיתה י"א שלא היה להם מושג קלוש מה הם עושים...הם יודעים שצריך לגזור...אם יש משיק אז הנגזרת שווה לשיפוע שלו, אבל הם לא יורדים לשורש העניין.


''עמיחי'''
'''עמיחי'''
:הדבר שאתה מציע, לדעתי, הוא נושא לסיכום נפרד. סיכום ההוא יוכל להסביר את הסיבות שככה מבצעים גזירה בעוד שזה ייתן דוגמאות כיצד יש לבצע גזירה זו בפועל. [[משתמש:גיא|גיא]] 06:53, 13 פברואר 2007 (PST)
::אז אני חושב שכדאי שנשים את הסיכום הנ"ל בעדיפות ראשונה בתחום המתמטיקה... '''עמיחי'''
:::שאתה אומר הסיכום הנ"ל לאיזה סיכום אתה מדבר? על הדוגמא או על הסיכום הכללי לאיך לבצע חקירה? [[משתמש:גיא|גיא]] 22:34, 13 פברואר 2007 (PST)
2,792

עריכות