על מנת לערוך סיכומים נדרש לפתוח חשבון.
למידה: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
Mar Gamish (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
Mar Gamish (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
אחת מהשאלות הגדולות בפסיכולוגיה היא כיצד האדם לומד? | אחת מהשאלות הגדולות בפסיכולוגיה היא כיצד האדם לומד? | ||
כדי לענות על שאלה זו, נגדיר מהי למידה:<BR> | כדי לענות על שאלה זו, נגדיר מהי למידה:<BR> | ||
'''למידה='''שינוי קבוע בהתנהגות המתרחש כתוצאה | '''למידה='''שינוי קבוע יחסית בהתנהגות המתרחש או בפוטנציאל להתנהגות (דבר נלמד אשר לא מיושם) כתוצאה מהתנסות (השפעת הסביבה).<BR> | ||
הגישה העיקרית העוסקת בתהליך הלמידה היא הגישה הביהביוריסטית (התנהגותית): | |||
התנהגות הצרכן לפי גישה זו הינה מערכת של תגובות לגירויים פיזיים. מודל זה קושר קשר ישיר בין גירויים הנתונים לשליטת הפירמה לבין התגובות המבוקשות מצד הצרכן. מטרתו היא לגלות קשרים אמפיריים בין סוגים שונים של גירויים שיווקיים וסביבתיים לבין תגובותיו של הצרכן. |
גרסה מ־00:45, 22 באוקטובר 2005
אחת מהשאלות הגדולות בפסיכולוגיה היא כיצד האדם לומד?
כדי לענות על שאלה זו, נגדיר מהי למידה:
למידה=שינוי קבוע יחסית בהתנהגות המתרחש או בפוטנציאל להתנהגות (דבר נלמד אשר לא מיושם) כתוצאה מהתנסות (השפעת הסביבה).
הגישה העיקרית העוסקת בתהליך הלמידה היא הגישה הביהביוריסטית (התנהגותית):
התנהגות הצרכן לפי גישה זו הינה מערכת של תגובות לגירויים פיזיים. מודל זה קושר קשר ישיר בין גירויים הנתונים לשליטת הפירמה לבין התגובות המבוקשות מצד הצרכן. מטרתו היא לגלות קשרים אמפיריים בין סוגים שונים של גירויים שיווקיים וסביבתיים לבין תגובותיו של הצרכן.