על מנת לערוך סיכומים נדרש לפתוח חשבון.
שיחה:דוגמאות לחקירת פונקציות: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 3: | שורה 3: | ||
בצורה הזאת יהיה אפשר לבסס מההתחלה את ההבנה של מה החקירה, יצא לי השבוע כבר לדבר עם תלמידים בכיתה י"א שלא היה להם מושג קלוש מה הם עושים...הם יודעים שצריך לגזור...אם יש משיק אז הנגזרת שווה לשיפוע שלו, אבל הם לא יורדים לשורש העניין. | בצורה הזאת יהיה אפשר לבסס מההתחלה את ההבנה של מה החקירה, יצא לי השבוע כבר לדבר עם תלמידים בכיתה י"א שלא היה להם מושג קלוש מה הם עושים...הם יודעים שצריך לגזור...אם יש משיק אז הנגזרת שווה לשיפוע שלו, אבל הם לא יורדים לשורש העניין. | ||
''עמיחי''' | '''עמיחי''' |
גרסה מ־15:57, 13 בפברואר 2007
אחלה של סיכום, אבל יש לי כמה הערות. לדעתי כדאי להתחיל בדוגמא פשוטה מאוד של חקירה(לדוגמא f(x)=x^2) ולהציג את הגרף שלה ישר מההתחלה(מבלי לתת הסברים כיצד הגעת אליו) ולהסתמך עליו כשאתה מסביר את השלבים השונים של החקירה... בצורה הזאת יהיה אפשר לבסס מההתחלה את ההבנה של מה החקירה, יצא לי השבוע כבר לדבר עם תלמידים בכיתה י"א שלא היה להם מושג קלוש מה הם עושים...הם יודעים שצריך לגזור...אם יש משיק אז הנגזרת שווה לשיפוע שלו, אבל הם לא יורדים לשורש העניין.
עמיחי