על מנת לערוך סיכומים נדרש לפתוח חשבון.

מדריך להעברת משחקים ויישומי java מהמחשב לסלולרי: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך סיכומונה, אתר הסיכומים החופשי.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 22: שורה 22:
# כעת החלון יראה כך: [[Image:PST1.jpg]]
# כעת החלון יראה כך: [[Image:PST1.jpg]]
# לחץ על Read data from phone (מודגש באדום בתמונה למעלה).
# לחץ על Read data from phone (מודגש באדום בתמונה למעלה).
# יופיע החלון Programmers Progress. כאשר תהליך קריאת הנתונים יסתיים החלון אמור להראות כך: [[Image:PST1.jpg]]
# יופיע החלון Programmers Progress. כאשר תהליך קריאת הנתונים יסתיים החלון אמור להראות כך: [[Image:PST2.jpg]]

גרסה מ־10:30, 8 באוגוסט 2005

שימוש במדריך זה יכול לגרום לאובדן האחריות על הטלפון, לנזק בלתי הפיך לטלפון ולנזקים נוספים.

שימוש במדריך זה הוא על אחריות המשתמש בלבד!!!

==דרישות==

  • Jadmker (רק במקרה ואין קובץ jad מתאים לקובץ הjar).

הצגת "טוען יישומי java" בטלפון שלך

  • אם אפשרות זאת מוצגת כבר אצלך בטלפון תחת אפשרויות java תוכל לדלג לחלק הבא של המדריך.

ראשית עליך להתקין את Motorola PST phone programmer.

  1. חבר את כבל הUSB לטלפון ואז למחשב. התאורת המסך של הטלפון תדלק, חכה עד שתכבה.
  2. הרץ את PST Phone Programmer וחכה עד שהתוכנה תסיים לעלות.
  3. לחץ על File=>New יפתח חלון חדש. בחלון החדש תבחר KJava File ותלחץ על OK.
  4. כעת החלון יראה כך: PST1.jpg
  5. לחץ על Read data from phone (מודגש באדום בתמונה למעלה).
  6. יופיע החלון Programmers Progress. כאשר תהליך קריאת הנתונים יסתיים החלון אמור להראות כך: PST2.jpg