על מנת לערוך סיכומים נדרש לפתוח חשבון.
תמרורי אזהרה: הבדלים בין גרסאות בדף
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
__NOTOC__ | __NOTOC__ | ||
[[Category:תיאוריה]] | |||
{| cellspacing="5" cellpadding="0" width="105px" style="margin:0em 0em 1em 0em; border:1px solid #cccccc; background-color:#faf6ed;" dir="rtl" | {| cellspacing="5" cellpadding="0" width="105px" style="margin:0em 0em 1em 0em; border:1px solid #cccccc; background-color:#faf6ed;" dir="rtl" |
גרסה מ־13:18, 1 ביולי 2006
1. כביש משובש |
2. עקומה (פניה) חדה שמאלה
|
3. עקומה (פניה) חדה ימינה
|
4. עקומת עקלתון שמאלה (סרפנטינה)
|
5. עקומה שמאלה ואח"כ ימינה
|
6. דרך מפותלת
|
7. הכביש הולך וצר
|
8. גשר צר
|
9. עבודות בדרך
|
10. צומת: הצטלבות דרכים
|
11. צומת: הסתעפות דרכים שמאלה
|
12. צומת: הסתעפות דרכים לפניך (הסתעפות T/קמץ)
|
13. צמתים: הסתעפות שמאלה ואח"כ ימינה
|
מבוטל 14. מבוטל
|
15. התמזגות של כביש שבו זכות קדימה עם דרך צדדית מימין (אין פניה לדרך הצדדית)
|
16. התמזגות עם כביש שבו זכות קדימה (אין פניה שמאלה)
|
מבוטל 17. מבוטל
|
18. מפגש מסילת ברזל
|
מבוטל 19. מבוטל
|
מבוטל 20. מבוטל |
21. התקרבות למפגש מסילת ברזל כ- 250 מטר לפני המפגש
|
22. התקרבות למפגש מסילת ברזל. הוספו לתמרור בחלקו העליון מספר מטרים מהמפגש. כ- 170 מטר לפני המפגש
|
23. התקרבות למפגש מסילת ברזל. הוספו לתמרור חיצים - יסמנו את כיוון המפגש בדרך המסתעפת. כ- 100 מטר לפני המפגש.
|
24. מקום מפגש מסילת ברזל. מסילה אחת כ- 10 מטר לפני המפגש.
|
25. תמרור "עצור" לפניך
|
26. ירידה מסוכנת (עם ציון אחוזי השיפוע או בלעדיו) |
27. סכנת החלקה
|
28. מעבר חצייה להולכי רגל לפניך
|
29. ילדים בקרבת מקום
|
30. תנועה דו-סיטרית לפניך
|
31. מקום מסוכן שלגביו לא נקבע תמרור מיוחד
|