על מנת לערוך סיכומים נדרש לפתוח חשבון.
תמרורי אזהרה: הבדלים בין גרסאות בדף
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 59: | שורה 59: | ||
{| cellspacing="5" cellpadding="0" width="105px" style="margin:0em 0em 1em 0em; border:1px solid #cccccc; background-color:#faf6ed;" dir="rtl" | {| cellspacing="5" cellpadding="0" width="105px" style="margin:0em 0em 1em 0em; border:1px solid #cccccc; background-color:#faf6ed;" dir="rtl" | ||
| align="right" valign="top" | | | align="right" valign="top" | | ||
[[Image:Tam7.gif]] | |||
<div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;"> | <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;"> | ||
7. הכביש הולך וצר | 7. הכביש הולך וצר | ||
</div> | </div> | ||
| | | | ||
| align="right" valign="top" | | | align="right" valign="top" | | ||
[[Image:Tam8.gif]] | |||
<div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;"> | <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;"> | ||
8. גשר צר | 8. גשר צר | ||
</div> | </div> | ||
| | | | ||
| align="right" valign="top" | | | align="right" valign="top" | | ||
[[Image:Tam9.gif]] | |||
<div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;"> | <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;"> | ||
9. עבודות בדרך | 9. עבודות בדרך | ||
</div> | </div> | ||
| | | | ||
| align="right" valign="top" | | | align="right" valign="top" | | ||
[[Image:Tam10.gif]] | |||
<div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;"> | <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;"> | ||
10. צומת: הצטלבות דרכים | 10. צומת: הצטלבות דרכים | ||
</div> | </div> | ||
| | | | ||
| align="right" valign="top" | | | align="right" valign="top" | | ||
[[Image:Tam11.gif]] | |||
<div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;"> | <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;"> | ||
11. צומת: הסתעפות דרכים שמאלה | 11. צומת: הסתעפות דרכים שמאלה | ||
</div> | </div> | ||
| | | | ||
| align="right" valign="top" | | | align="right" valign="top" | | ||
[[Image:Tam12.gif]] | |||
<div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;"> | <div style="background-color:#faecc8; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; text-align:center;"> | ||
12. צומת: הסתעפות דרכים לפניך (הסתעפות T/קמץ) | 12. צומת: הסתעפות דרכים לפניך (הסתעפות T/קמץ) | ||
</div> | </div> | ||
גרסה מ־13:00, 1 ביולי 2006
סיכום זה נמצא תחת עריכה. נא לא לערוך דף זה עד שתוסר ההודעה. |
1. כביש משובש |
2. עקומה (פניה) חדה שמאלה
|
3. עקומה (פניה) חדה ימינה
|
4. עקומת עקלתון שמאלה (סרפנטינה)
|
5. עקומה שמאלה ואח"כ ימינה
|
6. דרך מפותלת
|
7. הכביש הולך וצר
|
8. גשר צר
|
9. עבודות בדרך
|
10. צומת: הצטלבות דרכים
|
11. צומת: הסתעפות דרכים שמאלה
|
12. צומת: הסתעפות דרכים לפניך (הסתעפות T/קמץ)
|
13. צמתים: הסתעפות שמאלה ואח"כ ימינה |
14. מבוטל מבוטל |
15. התמזגות של כביש שבו זכות קדימה עם דרך צדדית מימין (אין פניה לדרך הצדדית) |
16. התמזגות עם כביש שבו זכות קדימה (אין פניה שמאלה) |
17. מבוטל מבוטל |
18. מפגש מסילת ברזל
|
19. מבוטל מבוטל |
20. מבוטל מבוטל |
21. התקרבות למפגש מסילת ברזל כ- 250 מטר לפני המפגש |
22. התקרבות למפגש מסילת ברזל. הוספו לתמרור בחלקו העליון מספר מטרים מהמפגש. כ- 170 מטר לפני המפגש |
23. התקרבות למפגש מסילת ברזל. הוספו לתמרור חיצים - יסמנו את כיוון המפגש בדרך המסתעפת. כ- 100 מטר לפני המפגש. |
24. מקום מפגש מסילת ברזל. מסילה אחת כ- 10 מטר לפני המפגש.
|
25. תמרור "עצור" לפניך |
26. ירידה מסוכנת (עם ציון אחוזי השיפוע או בלעדיו) |
27. סכנת החלקה |
28. מעבר חצייה להולכי רגל לפניך |
29. ילדים בקרבת מקום |
30. תנועה דו-סיטרית לפניך
|
31. מקום מסוכן שלגיב לא נקבע תמרור מיוחד |