על מנת לערוך סיכומים נדרש לפתוח חשבון.
פסיכולוגיה: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
מ (שוחזר לעריכה אחרונה שבוצעה על ידי Danielrt) |
|||
(4 גרסאות ביניים של 3 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 1: | שורה 1: | ||
{| cellspacing="5" cellpadding="0" width="70%" style="margin:0em 0em 1em 0em; border:1px solid #cccccc; background-color:#FFFFFF;" dir="rtl" | {| cellspacing="5" cellpadding="0" width="70%" style="margin:0em 0em 1em 0em; border:1px solid #cccccc; background-color:#FFFFFF;" dir="rtl" | ||
| align="right" | | | align="right" | | ||
<div style="background-color:#0066FF; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; font-size:120%; font-weight:bold; text-align:center;">''' | <div style="background-color:#0066FF; padding:0.2em 0.5em 0.2em 0.5em; font-size:120%; font-weight:bold; text-align:center;">'''פסיכולוגיה כללית'''</div> | ||
שורה 8: | שורה 8: | ||
=== מבוא === | === מבוא === | ||
== פסיכולוגיה | == פסיכולוגיה כמדע == | ||
*[[הגדרת | *[[הגדרת הפסיכולוגיה]] <br> | ||
*[[תחומי עיסוקיה המדעיים]]<br> | *[[תחומי עיסוקיה המדעיים]]<br> | ||
*[[מושג | *[[מושג המדע]]<br> | ||
*[[אסכולות | *[[אסכולות בפסיכולוגיה בראייה היסטורית]]<br> | ||
שורה 21: | שורה 21: | ||
*[[למידה]] | *[[למידה]] | ||
*[[התאוריה הפסיכואנליטית של | *[[התאוריה הפסיכואנליטית של פרויד]] | ||
*[[הקשר בין עמדות | *[[הקשר בין עמדות להתנהגות]] | ||
== אינטלגנציה | == אינטלגנציה: == | ||
*[[אינטליגנציה | *[[אינטליגנציה ומדידתה]]<br> | ||
*[[שימושים יישומיים במנות משכל]]<br> | *[[שימושים יישומיים במנות משכל]]<br> | ||
*[[השפעת | *[[השפעת תורשה]]<br> | ||
*[[סביבה על | *[[סביבה על האינטליגנציה]]<br> | ||
== הנעה וריגוש | == הנעה וריגוש == | ||
*[[ההנעה]]<br> | *[[ההנעה]]<br> | ||
*[[תיאוריות | *[[תיאוריות הנעה]]<br> | ||
*[[סיווג מניעים]]<br> | *[[סיווג מניעים]]<br> | ||
*[[מדידתם]]<br> | *[[מדידתם]]<br> | ||
שורה 44: | שורה 44: | ||
*[[מודל התגובה של | *[[מודל התגובה של הלחץ]]<br> | ||
*[[מודל הגירויים של | *[[מודל הגירויים של הלחץ]]<br> | ||
*[[מודל האינטראקציה של | *[[מודל האינטראקציה של הלחץ]]<br> | ||
*[[חרדת | *[[חרדת בחינות]]<br> | ||
*[[התמודדות עם | *[[התמודדות עם לחץ]]<br> | ||
שורה 54: | שורה 54: | ||
== תיאוריות באישיות: == | == תיאוריות באישיות: == | ||
*[[אישיות | *[[אישיות]]<br> | ||
*[[התיאוריה הפסיכואנליטית של | *[[התיאוריה הפסיכואנליטית של פרויד]]<br> | ||
*[[תיאוריית הלמידה החברתית של | *[[תיאוריית הלמידה החברתית של בנדורה]]<br> | ||
*[[התיאוריה הפנומולוגית של | *[[התיאוריה הפנומולוגית של רוג'ר]]<br> | ||
שורה 65: | שורה 65: | ||
*[[בעיות יסוד בהתפתחות]]<br> | *[[בעיות יסוד בהתפתחות]]<br> | ||
*[[תיאוריית ההתפתחות של פרויד]]<br> | |||
*[[תיאוריית פיאז'ה]]<br> | *[[תיאוריית פיאז'ה]]<br> | ||
*[[התפתחות האישיות על פי | *[[התפתחות האישיות על פי אריקסון]]<br> | ||
== פסיכולוגיה חברתית: == | == פסיכולוגיה חברתית: == | ||
שורה 77: | שורה 79: | ||
::*יש לציין שהפסיכולוגיה הזאת היא ל-3 יחידות. | ::*יש לציין שהפסיכולוגיה הזאת היא ל-3 יחידות. | ||
גרסה אחרונה מ־13:36, 20 בנובמבר 2010
פסיכולוגיה כללית
מבואפסיכולוגיה כמדע
למידה:
אינטלגנציה:
הנעה וריגושלחץ:
תיאוריות באישיות:
פסיכולוגיה התפתחותית:
פסיכולוגיה חברתית:
|