על מנת לערוך סיכומים נדרש לפתוח חשבון.
מדריך להעברת משחקים ויישומי java מהמחשב לסלולרי: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 22: | שורה 22: | ||
# כעת החלון יראה כך: [[Image:PST1.jpg]] | # כעת החלון יראה כך: [[Image:PST1.jpg]] | ||
# לחץ על Read data from phone (מודגש באדום בתמונה למעלה). | # לחץ על Read data from phone (מודגש באדום בתמונה למעלה). | ||
# יופיע החלון Programmers Progress. כאשר תהליך קריאת הנתונים יסתיים החלון אמור להראות כך: [[Image: | # יופיע החלון Programmers Progress. כאשר תהליך קריאת הנתונים יסתיים החלון אמור להראות כך: [[Image:PST2.jpg]] |
גרסה מ־10:30, 8 באוגוסט 2005
שימוש במדריך זה יכול לגרום לאובדן האחריות על הטלפון, לנזק בלתי הפיך לטלפון ולנזקים נוספים.
שימוש במדריך זה הוא על אחריות המשתמש בלבד!!!
==דרישות==
- כבל USB לחיבור הטלפון למחשב.
- Motorola PST phone programmer.
- MIDway.
- Jadmker (רק במקרה ואין קובץ jad מתאים לקובץ הjar).
הצגת "טוען יישומי java" בטלפון שלך
- אם אפשרות זאת מוצגת כבר אצלך בטלפון תחת אפשרויות java תוכל לדלג לחלק הבא של המדריך.
ראשית עליך להתקין את Motorola PST phone programmer.
- חבר את כבל הUSB לטלפון ואז למחשב. התאורת המסך של הטלפון תדלק, חכה עד שתכבה.
- הרץ את PST Phone Programmer וחכה עד שהתוכנה תסיים לעלות.
- לחץ על File=>New יפתח חלון חדש. בחלון החדש תבחר KJava File ותלחץ על OK.
- כעת החלון יראה כך:
- לחץ על Read data from phone (מודגש באדום בתמונה למעלה).
- יופיע החלון Programmers Progress. כאשר תהליך קריאת הנתונים יסתיים החלון אמור להראות כך: