עריכה אחת
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 12: | שורה 12: | ||
המפגש המרכזי בסיפור הינו הקשר הנוצר בין אן, אמו של סקוטי, לבין האופה . הקשר הראשון בינהם מוצג בתחילתו של הסיפור, כאשר אן מגיעה למאפייה ומעוניינת להזמין עוגה מיוחדת ליום הולדתו השמיני של בנה. | המפגש המרכזי בסיפור הינו הקשר הנוצר בין אן, אמו של סקוטי, לבין האופה . הקשר הראשון בינהם מוצג בתחילתו של הסיפור, כאשר אן מגיעה למאפייה ומעוניינת להזמין עוגה מיוחדת ליום הולדתו השמיני של בנה. | ||
במפגש זה נוצרת אנלוגיה ניגודית בין השניים: אן מנסה ליצור קשר אנושי וריגשי עם האופה אך נתקלת בחומה אטומה מצידו. מה רבה אכזבתה כשהיא מגלה כי האופה אינו שותף לשמחתה הפרטית ולהתלהבותה לקראת יום הולדתו של בנה. | במפגש זה נוצרת אנלוגיה ניגודית בין השניים: אן מנסה ליצור קשר אנושי וריגשי עם האופה אך נתקלת בחומה אטומה ומנוכרת מצידו. מה רבה אכזבתה כשהיא מגלה כי האופה אינו שותף לשמחתה הפרטית ולהתלהבותה לקראת יום הולדתו של בנה. | ||
שמו של האופה אינו מוזכר לאורך כל העלילה , ולא במקרה. האופה מוצג במכוון כדמות סטריאוטיפית - אדם שהאפייה היא כל עולמו, ללא כל איזכור של חיים פרטיים. בסיפור מוזכר גם שהאופה עתיד להעביר את כל הלילה באפייה וש"לא הייתה לו סיבה למהר", כלומר אין לו עיסוקים או עניינים אחרים. בהתנהגותו העניינית והמרוחקת הוא מבהיר לאן שמבחינתו מדובר בעסקה כלכלית ותו לא, וכי הם זרים שחברו לצורך קשר עיסקי חד פעמי. | שמו של האופה אינו מוזכר לאורך כל העלילה , ולא במקרה. האופה מוצג במכוון כדמות סטריאוטיפית - אדם שהאפייה היא כל עולמו, ללא כל איזכור של חיים פרטיים. בסיפור מוזכר גם שהאופה עתיד להעביר את כל הלילה באפייה וש"לא הייתה לו סיבה למהר", כלומר אין לו עיסוקים או עניינים אחרים. בהתנהגותו העניינית והמרוחקת הוא מבהיר לאן שמבחינתו מדובר בעסקה כלכלית ותו לא, וכי הם זרים שחברו לצורך קשר עיסקי חד פעמי. |