על מנת לערוך סיכומים נדרש לפתוח חשבון.
שיחה:דוגמאות לחקירת פונקציות: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
(גרסת ביניים אחת של משתמש אחר אחד אינה מוצגת) | |||
שורה 5: | שורה 5: | ||
'''עמיחי''' | '''עמיחי''' | ||
:הדבר שאתה מציע, לדעתי, הוא נושא לסיכום נפרד. סיכום ההוא יוכל להסביר את הסיבות שככה מבצעים גזירה בעוד שזה ייתן דוגמאות כיצד יש לבצע גזירה זו בפועל. [[משתמש:גיא|גיא]] 06:53, 13 פברואר 2007 (PST) | :הדבר שאתה מציע, לדעתי, הוא נושא לסיכום נפרד. סיכום ההוא יוכל להסביר את הסיבות שככה מבצעים גזירה בעוד שזה ייתן דוגמאות כיצד יש לבצע גזירה זו בפועל. [[משתמש:גיא|גיא]] 06:53, 13 פברואר 2007 (PST) | ||
::אז אני חושב שכדאי שנשים את הסיכום הנ"ל בעדיפות ראשונה בתחום המתמטיקה... '''עמיחי''' | |||
:::שאתה אומר הסיכום הנ"ל לאיזה סיכום אתה מדבר? על הדוגמא או על הסיכום הכללי לאיך לבצע חקירה? [[משתמש:גיא|גיא]] 22:34, 13 פברואר 2007 (PST) |
גרסה אחרונה מ־08:34, 14 בפברואר 2007
אחלה של סיכום, אבל יש לי כמה הערות. לדעתי כדאי להתחיל בדוגמא פשוטה מאוד של חקירה(לדוגמא f(x)=x^2) ולהציג את הגרף שלה ישר מההתחלה(מבלי לתת הסברים כיצד הגעת אליו) ולהסתמך עליו כשאתה מסביר את השלבים השונים של החקירה... בצורה הזאת יהיה אפשר לבסס מההתחלה את ההבנה של מה החקירה, יצא לי השבוע כבר לדבר עם תלמידים בכיתה י"א שלא היה להם מושג קלוש מה הם עושים...הם יודעים שצריך לגזור...אם יש משיק אז הנגזרת שווה לשיפוע שלו, אבל הם לא יורדים לשורש העניין.
עמיחי
- הדבר שאתה מציע, לדעתי, הוא נושא לסיכום נפרד. סיכום ההוא יוכל להסביר את הסיבות שככה מבצעים גזירה בעוד שזה ייתן דוגמאות כיצד יש לבצע גזירה זו בפועל. גיא 06:53, 13 פברואר 2007 (PST)
- אז אני חושב שכדאי שנשים את הסיכום הנ"ל בעדיפות ראשונה בתחום המתמטיקה... עמיחי
- שאתה אומר הסיכום הנ"ל לאיזה סיכום אתה מדבר? על הדוגמא או על הסיכום הכללי לאיך לבצע חקירה? גיא 22:34, 13 פברואר 2007 (PST)
- אז אני חושב שכדאי שנשים את הסיכום הנ"ל בעדיפות ראשונה בתחום המתמטיקה... עמיחי